One day your heart will play its final beat

Tar upp tvätten från golvet och kastar ner till tvättstugan, slänger in i tvättmaskin och trycker på start. Känner att en tomte hoppar av axeln, tyngden lättar. Dante skäller till och vill ut i trädgårn, hundratusen tomtar till hoppar upp på mina axlar, känner slagen i magen och jag känner mig som ett misshandelsoffer. Tusentalstankar och inget stopp... vad gör man när man vet att man bara har 2 hela dygn kvar med nån man älskar. Någon som gott vid din sida i 10 år.

Ikväll konverterar jag till golvet, jag ska lägga mig på där och bara gosa med världens bästa. Han ska få allt gott i hela världen, och han ska få precis vad han vill. Din vilja är min lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0