Du ska inte alls ta höger vid macken, du ska låta kamelen stå parkerad hela dan idag

Jobbade från 07.50-17.00, sista timmarna spenderade jag framför tvn på fritidsgården. Tomten är far till alla barnen.
Sedan bar det av hemmåt för att plocka upp Ida, Charlie och bilen. Vinterjacka till C stod på schemat, så in och ut genom varje butik och i den näst sista hittade vi en jacka. I sista butiken...ja den syndade jag loss. Skulle komma därifrån med en pälskrage, men kom därifrån med lite mer än så. Det blev nämligen även en ny vinterjacka förr mig, kunde heller inte låta bli att lägga vantarna på en snygg tröja till C.
På måndag ska jag införskaffa en ny kamera, det bara kliar i fingrarna när pengarna trillar in på kontot den 25e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0