Pollen

Nu för tiden när jag inte är på jobbet så sover jag bara eller så intar jag en liggande position i soffan. Jag är ständigt trött, kliande ögon och har ständigt dunkande huvudvärk som blir värre för varje steg jag tar. -Men tänk om det är pollen, har jag fått höra. Jag var känslig mot det förra året och då räckte det med vanliga allergitabletter. Så ja tänk fan om det är det, tänk om det är pollen. Inte tänker jag gå till doktorn för det. Tester hit och dit, nålar och blod hit och dit och blåmärken som gör att man ser ut att varit pundare i 25 år.
Det är inte farligare än att sova sig igenom denna period. Jag älskar sommaren, men vi ses på andra sidan när det är höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0