It's pure magic

Skönt att komma tillbaka och inse att jag inte lider av måltorka. Slängde in fyra ringar i kassen idag och slutresultatet blev 19-4 till oss. Dock var det allra bästa att skridskorna äntligen gjorde som jag ville, jag kände mig helt fri att göra vad som helst ute på isen och jag behövde inte för en sekund tvivla på att föterna inte skulle lyda. Det är magi med nyslipade skridskor från Janne, ja det är tamefan magiskt!

Imorn dunkar vi på med jobb följt av klubbens 30års kalas och det kommer smälla det vill jag lova. Kommer bli en dundrandes fest, dock med relativt tidig uppgång då det väntas match ute i Järna klockan 15.00 på söndag. Altid lika bra när hela laget dyker upp bakis, för då har man ngot att skylla på om det går åt pipan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0