En liten ros med ett hål i sin själ

Huset är tyst och alla ligger och sover förutom jag, det ända som hörs är ljudet från pennan som rör sig fram och tillbaka över pappret. Många tankar och mycket att anteckna, mycket som ska planeras och saker att ta tag i. Idag fick jag hem ett stort brev från polisen och där låg min plånbok. Pengar, foton, kontokort...allt låg kvar! Och som min underbara vän sa "NU vänder oturen till tur" och ja vi får väl hoppas på det. Frågan är bara blir det i pengar eller kärlek? Om jag själv fick välja skulle jag ta pengar, för jag har redan all den kärlek jag behöver just nu. Jag har min familj, en underbar bästa vän och fler vänner därtill, ett underbart jobb som ger mig lycka varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0