Den perfekta outfiten

Jag har redan börjat fundera på vad som ska packas med ner till Bali för att inte få med för mycket. Jag packar alltid med mig mer än vad jag behöver men jag tänkte att om jag redan nu börjar planera så har jag gått om tid för att ta bort och lägga till. Just nu tänker jag mig mjukisdress för flygresan, shorts, t-shirts, linnen, underkläder, flip-flop, vandringskor då vi kanske kommer resa runt lite. Men vilka bikinisar ska jag ha med? Jag har ju en hel låda full och jag tar alltid med för många. Det slutar alltid med att jag bara använder två av alla hundra jag har med mig.


Sjal att ha runt huvudet på stranden då solen är stekande het. En väska som rymmer allt och bara är att slänga över axeln. Solbrillor för att skydda mot solen. Slapp och skön t-shirt som bryter av mot de perfekt slitna shortsen.fötterna ett par sköna skor som tål en hel dag ute i djungeln, och såklart under allt det här...en bikini så att man kan slänga sig i det blå när det blir för varmt för äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0