Ut med det gamla och in med det nya

Söker jobb så att fingrarna sprutar blod, men nöjer mig med det jag har. För jag har ju faktiskt världens bästa jobb. Jag har sovmorgon varje dag, jag får betalt för att gå promenader, jag får betalt för att köra bil och jag får betalt för att spela Fifa och NHL hela dagarna och alltid i de senaste versionerna. Så varför söker jag ens nytt jobb egentligen? Jo, för att jag vill testa på något nytt, jag vill se världen och just nu ligger den bara framför mina fötter och väntar.
Men imorn ska jag njuta utav ännu en sovmorgon och när jag vaknar ska avnjuta en låååång frukost framför tvn och sedan ska jag möblera om i mitt rum, rensa garderoben och slänga all skit som blir över. Ut med det gamla och in med det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0