Well behaved women rarely make history

Igår var jag in på banken för att fixa med räkingar och massa insättningar till olika konton. Sparandet till Bali har börjat! Lite utav lönen kom inatt och den åkte direkt in på mitt Bali konto, så nu är jag ett steg närmre varmare klimat. Dock måste jag erkänna att jag syndade igår.
Medans jag gick runt i kista och väntade på att tide skulle gå så smet jag in på H&M och hittade världens mest perfekta jeans. De satt som ett smäck och jag fick dom över rumpan utan att behöva gå upp en storlek och sedan sy in dom i bena. Oftast när jag väl köper jeans, händer inte så ofta, så måste jag köpa en storlek större än jag ska ha just bara för att få dem över rumpan och sedan får mamma sy in dem åt mig. Men denna gång slapp jag och det gav glädjerus i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0