We speak in anger

I min familj har vi det lite svårt att kontrollera våra känslor, speciellt när vi blir arga. Men vi kan stava till det och det stavas ADHD. Idag var det en dörr som råkade hamna emellan så nu duschas det med öppen dörr, eftersom den i fightens hetta gick sönder. Eller ja du kan stänga den men halva dörren saknas. Det är inte första dörren som far illa heller, det har varit ett par innan men de har bytts ut. Dock var det inte jag som flög på dörren idag, jag har redan haft sönder tillräckligt många. Nej idag var det dags för yngstingen i familjen att slå sönder dörrn.

Så nu ska jag ner och laga försoningsmiddag åt oss två eftersom alla andra valt att lämna hushållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0