Pratar du med mig?

Satte nya mobilen på laddning i hopp om att den ska vakna till liv, så länge plockar jag över sim-kortet och kör på Sannes mobil. Jag skulle låna den en vecka och snart har det gått två månader. Tur att jag inte hunnit lämna tillbaka den, då den nya valt att ta självmord.
Dock ligger den på återupplivning nu, med respirator och hela köret. Det verkar som att den vill berätta något för mig. Den ligger och blinkar i takt till musiken, skumt. Visste inte att aspen är ett stort fan av Oskar Linnros - Från och med du Adrian Lux Remix. Den får ligga och blinka ett tag till för nu är det fler som pratar med mig och vill ut på promenad. D och R ligger och skäller, dags för kissochbajsrundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0