Best regards

Får en påminnelse via sms om att jag har varor från Hm att hämta ut. De skulle hämtas för 2 veckor sedan men jag har haft varken tid eller lust och sedan glömde jag bort dem.
Varför beställer jag hem massa kläder när garderoberna redan är överfulla. Kläder ligger på glvet just bara för att de inte får plats någonstans. En garderobsrensning är lovad men jag måste orka ta mig tiden till att göra det. Frågan är bara när...bara det blir innan London för där lär det bli shopping. Har planer på att åka dit med en tom väska och endast kläderna på min rygg.

Kommentarer
Postat av: isabelle

När du rensar kläder ska jag ha den påsen <3

2011-02-08 @ 19:57:48
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0