Those damn blisters

Igår tog jag med mig Dante ut på en långpromenad längs med vattnet. Jag försvann i mina egna tankar och Dante försvann in i dimmans värld av nya dofter, och vi klev inte ut ur våra bubblor förens vi fann oss vid polishögskolans murar. Shit nu har vi gått långt tänkte jag och vände på klacken för att börja gå hemåt. Dante hittade en liten vik där isen hade smält undan och han passade på att ta sig ett dopp, medans jag satte mig er på en bänk för att se den lille parveln njuta av att återigen få vara i vattnet. Det enda negativa med denna långpromenad är nu skavsåren som flyttat in på mina hälar och jag kan knappt ha skor på mig.

Dock trotsade jag detta imorse och bestämde mig för att gå till banken och sedan gå hem. Det är något som jag ångrar bittert nu, då det ser ut som att jag inte kan promenera alls på ett par dagar. Jävla skavsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0