Jag som trodde vi spelade en sport på fruset vatten.

Helgen lämnar vi orörd och ostörd.
Dagen började jag på soffan för att sedan röra mig till söder där jag mötte upp Carro en stund. Sedan bar det av till Liljeholmen för att hämta grejer och leta present till lille Anton. Men det verkar som att det får bli en tur i stan imorn.
Från Liljeholmen bar det av direkt till träning, dock ett litet pitstop för att köpa en tröja eftersom jag frös förjävla mycket, hittade dock ingen så det fick bli en halsduk istället. På träningen fick vi den underbara nyheten om att vi ska träna i simhallen imorn. Vi ska alltså ha fyspass i bassängen, ligga och sprattla med ben och armar. Huvvaliami hur ska det gå? Jag som trodde vi spelade en sport på fruset vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0