Grisattack

Idag blev det mycket spääning och skratt på jobbet. En chef som var på krigsstigen och personal som var på rethumör. Vi avslutade hela dagen med att gå bort till grisarna för att låsa in dem eftersom den som är djuransvarig var sjuk.
Självklart blev det jag som fick gå in i hagen och grisarna anföll direkt. De kom springandes i full fart och bet tag i min väst, de försökte även bita i mina ben men då började jag springa. Grisarna sprang efter och de kom i kapp mig så då såg jag ingen annan utväg än att slänga mig över staketet, som förövrigt är lika högt som mig. Så Alice och Ellen fick sig ett gott skratt när jag landa på andra sidan av hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0