daydreamin

Nu ska jag lägga mig i sängen med mimikry-500 mil i lurarna och sova en stund. Mamma är på jumpapass och när hon kommer hem blir det mat. Sen ska jag försöka få med henne ut på en biltur, och då ska jag passa på att byta en tröja mot ett par jeans. Fast helst av allt önskar jag att jag var ledig hela helgen så att jag kunde åka till Åre och bara mysa i lägenheten och spendera större delen av dygnet antingen i soffan, sängen eller bastun. Reserande tid av dygnet skulle jag... sova och äta mat. Jag skulle inte röra mig utanför dörren, eller jo det skulle jag. Träningen får man ju inte halka efter med, Vm i Finland vecka 44. Jo, fan, jag ska tamebanne mig ta en tripp till Åre när jag fått mitt körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0