Regardless how dirty you are, sometimes you have to come clean

Igår träffade vi på många roliga ansikten gamla så som nya. Och roligast var nog de gamla, speciellt min lilla neger Rickard eller kanske gamla lilla toffelstoffe.
Trion hade iaf grymt kul igår, det dansades och klackarna slogs i taket. Maria och Carro dansade med bögar och jag flydde min väg, till baren och till min älskade vodka russian. Kvällen avslutades med en promenad från medborgarplatsen till centralen och nattbussen, där jag fick sällskap av två nya vänner. En av dem visade sig vara en av mina grannar.
Ikväll är tanken att kvartetten ska ut, men det verkar som att Maria bangar men Björnligan kör hårt ändå. ALL IN och scavengerhunt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0