det är ju trots allt lill-lördag

Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, skorna jag hade beställt kom i storlek 38 och jag beställde 37. Så det är bara skicka tillbaka och vänta på att få tillbaka ett paket med rätt storlek. Bhn däremot satt som ett smäck och jag har nu en ny favorit. Fler ska införskaffas men först måste jag få tillstånd av mamma eftersom hon gett mig shoppingförbud.

Ja annars då? Det vita är det nya svarta... idag sätter jag mig i en bil som luktar nytt och åker iväg till ritorp för en match som har matchstart 21.30. Guldläge, funderar faktiskt på utgång efter om jag får med mig någon. Vore ju en kul grej, det är ju trots allt lill-lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0