250x250

5kr för fikat, ja Sanne och jag var som barn inne på IKEA, inne på deras fik iaf. Vi styrde bilen till kungens kurva eftersom de bygger om i barkarby men det var det sämsta beslut vi någonsin tagit. Först hittade vi inte kundvagnarna och sedan hittade vi fan inte neråt i varuhuset. Så helt lost i bollen tog vi oss tillslut runt och ut. Med oss hem fick vi, läs jag, ett stort nytt täcke. Så nu är det inte flera täcken i min säng längre utan ett stort gigantiskt.

Just nu ligger D och snarkar på för fulla muggar på ett av de gamla täckena som just nu ligger placerade på golvet, så jag tänkte krypa under mitt nya täcke och sova tills natten blir dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0