Sanden mellan tårna

Tvingade mig upp vid 9 imorse för att vända tillbaka dygnsrytmen, och för att inte falla stupa på soffan så sysselsatte jag mig med bakning. Det blev breakfast a la scones.

En rolig sak som hände idag var att jag blev erbjuden en resa till thailand, vet dock inte om det var in the moment eller på riktigt. Tror dock att det ver en moment grej som bara kastades ut eftersom det blivit så jävla kallt nu, men inte tackar jag nej om det skulle vara ett riktigt erbjudande. Tänk dig själv att få sitta på en strand i 40 grader, stekande sol och endast vattnet du dricker kan svalka din kropp för stunden.



Kommentarer
Postat av: isabelle

JÄVLA NEGER!! <3

2010-11-28 @ 19:03:46
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0