I see you driving round town with the girl I love, and I'm like fuck you

Började dagen tidigt med att köra mamma till jobbet och sedan var det hundarna på schemat som vanligt. Caroline och Maria fick sig ett kort men välbehövt besök i Kärrtorp, innan det bar av till Sollentuna för sushi och småpojkar. Grabbarna grus var på ett strålande humör och vi spenderade timmarna med att lyssna på musik. 3 låtar gick på repeat, vi gick på borden och dansade till takten av Från och med du, Fuck you och Gubben i lådan.

Så dagen har varit tjipp tjopp på topp! Grabbarna får en att le inombords och det går inte att dölja på utsidan heller, jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen. Och underbara Caroline som följde med mig i min sista minuten shopping till pappa och Charlie. Brorsan fyller ju år imorn och pappa på söndag, lagom till fars dag. Så presenter inhandlades och jag fick såklart med mig lite egna grejer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0