"sneaky fuckers"

Woho jag har äntligen klarat av att plugga en hel kväll, dock lite hockey emellan åt. Men har ändå läst över 20 sidor, och massa anteckningar. Det känns som att jag kan allt utom alla tidsperioder men det löser sig. Upp i ottan imonr och plugga lite innan och sedan sista chansen på tåget. Jag ska lyckas för jag ska ta studenten! fyfan vad jag är bra!
"Vissa hanar har, istället för att följa gängse normer, valt strategin att ströva runt och tjuvpara sig när tillfälle bjuds. Strövare eller"sneaky fuckers" har blvit en etikett som med ökad forsking kan sättas på individer inom allt fler djurarter"
Man kan ju lätt säga att det här var en partyhöjare efter 18sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0