Mösspåtagning och valborgsmässoafton

Härlig dag igår och härlig stämmning i klassen. Att man alltid ska komma underfunn med att människor man gått i samma klass i 3år faktiskt inte är helt fy skam. Vi har fan en bra samling spårare i klassen och bra sådana. 27skoldagar kvar till studenten och komma på det nu. Ja, vi kommer ju ha kul på studentskivan iaf för visst fan hade vi kul igår på snaps. Jag Isabelle och Elgen var sist därifrån utav klasskamraterna, klockan 17.00 kastade vi in handuken för att bege oss vidare till nästa "hållplats". Jag tog mig till Hörberg och Rebban och vart de andra drog har jag ingen aning om.


Världens bästa Isabelle


Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

och världens bästa anna :)

2010-05-01 @ 23:11:48
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0