Klassens Bakfylla

Då kanske det var dags för en lite bättre update av skivan, men inte allt för detaljerad. Så här kommer den i kortform.
Middag med alla + ett riktigt bra gäng lärare sköna som fan, några utav dem spårade till och med ute på dansgolvet. Lokalen tömdes på föräldrar och dansen satte igång, jag höll mig först till baren eftersom jag många gånger fått erfara att dansgolvet inte är något för oss korta människor. Jag fick även en påminnelse om detta senare på kvällen då en fladdrande människa slog mig rakt i ansiktet och näsan började rinna. So that's it, no more dancefloor for me.
Vid 2tiden begav jag mig jag och några tappra över till båten där det oxå vankades fest men kortlivat blev det där då pappapolis kom på besök och några fick skjuts hem. Men se det positivt, alltid skönt med gratis taxi hem. Och vid 4 stupade klassen bakfylla i säng med en mobil för mycket. Men det...det är en annan historia som vi kan ta en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0