I accept chaos, I'm not sure whether it accepts me.

Var på biblan tidigt imorse och fixade The Alcehemist by Paulo Coelho, dock på svenska..men men finns den inte på engelska så får man ju ta nästbästa. Efter biblan blev det en tur bort till Mercedes där vi tittade på bilar eftersom det är dags för en uppdatering.
Nu väntar jag på att Maria ska komma hit och klippa mig så att jag kan ta av mig mössan. Har haft mössa hela dagen eftersom håret ser rent ut sagt förjävligt ut.

Jag hoppas och hållerna tummarna för att det ska bli denna bil, så ni kan väl hjälpa mig. Håll era tummar för att det ska bli den här bilen. Jag skulle bli världens lyckligaste då! Mercedes ML 350.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0