Well hello there!

Tog mig igenom Mediekunskapen utan sällskap från FÖarna men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick sällskap av annat folk längst fram i klassrummet. Lektionen ängnades åt att skriva en lista på hur man kan dryga ut studiebidraget en kvälll ute på stan. Listan blev inte nådigt och flera utav sakerna skulle jag aldrig pröva på själv men hey är man i need så är man i need. Dagen fortsatte sedan med NkB och nervsystem. Icke att förglömma en helt ok looking polisman som höll i filosofin tills det var dags för matrix. Men dagens stora lära är, att Jensen har en snygg skolpolis och alla tjejer i klassen nu har hans nummer inlagt på mobilen.


Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

hahah som "Polisen Johan" :D

2010-03-11 @ 20:13:01
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ha ha nej det roliga är att jag sa: Vill du ha något ikväll bör du inte ta med mig.



Haha, juste!



Sov på soffan? :O Jag vet inte vad du pratar om ;)

2010-03-11 @ 20:58:15
URL: http://simplygabriella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0