Tjejer kan göra två saker samtidigt

Under min gruppresentation av The Beatles, så tänkte jag inte på något annat än att det kliade över hela kroppen då det var samma dag som jag fick mina utslag. Jag tog mig igenom presentationen med ett par misstag och jag var inte alls nöjd med min insats med tanke på hur bra Isabelle och Blomman skötte sig, men nu när jag ser feedbacken från Emil så kan jag inte göra annat än å vara nöjd. Och här får ni ta del av den.

Miss Öberg, aka "I don't do Wednesdays",
Solid work, miss! Thanks a lot for participating in our Sound of the Times project. I am of the opinion that you have done a very good job indeed, presenting interesting facts and adding to it a thoughtful analysis of the Beatles era.
In addition, your language is quite impressive and you deal with issues such as pronuncations and grammar skillfully, encountering virtually no problems. There is a flow and naturalness when you speak that I can't really explain. It's just there and it's beautiful!

Have a good break, miss!

/Kingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0