Time to grow up and see how the world really works.

Jag förstår faktiskt inte vad det är du håller på med. Du skjuter bara dina vänner längre ifrån dig för var dag som går och du kör på attityden jag bryr mig inte. Men vi alla andra vet att det gör du visst, det är något som sårar dig mest av allt. Det faktum att du inte kan behålla vänner under en längre tid, bara för att du sätter dig själv i första rum jämt och ständigt. Självfallet inget fel i att sätta sig själv framför allt, det är en stark egenskap, men ibland måste man även vara snäll mot andra för att vara snäll mot mig sig själv. Gränsen mellan stark egenskap och dålig egenskap är hårfin, och du vandrar på fel sida av den gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0