Roleplay

Idag i skolan klädde vi oss i olika roller, på eget initiativ, jag Isabelle och John. Isabelle blev Kerstin Bratwurst, John Sven Svensson och jag Greta Hultin. Dessa tre personer har aldrig tidigare träffats och de blev ett möte de sent kommer att glömma.
På vägen hem från skolan när jag var iklädd mitt vanliga jag igen så såg jag är fet tant sitta och trycka i sig en banan, och det var bland det vidrigaste jag sett. Man kunde nästan se hur rädd banan var för hon verkligen misshandlade den när hon tryckte i sig den med 3 stora tuggor. Sedan satt hon bara där och smaskade och hade kvar bananklet runt munnen. Jag kunde inte sluta stirra på henne där hon satt och jag trodde på riktigt att vilken sekund som helst så skulle hon hoppa på mig och tvinga mig lukta på hennes andedräkt. Usch fy tvi, vidrigt.

Sven Svensson

Kerstin Bratwurst

Greta Hultin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0