Jag börjar bli stor

Dagarna minskar fram till min 19års dag, eller kanske ska man säga Miss Thirteens 35års dag. Sofie 16år och jag 19år. Men jag blir inte bara stor i ålder, jag växer även på bredden. Längden slutade jag växa på redan när jag gick i 7an, 158 stolta centimeter och icke att förglömma mina 3millimeter också.

Skämt och sido, det var inte det vi skulle tala om... Nej jag kan nämligen berätta för er att jag idag har beställt mitt första visa-kort från OKQ8, så nu börjar internet shoppingen och massa andra trevligheter. Jag har även under veckan funderat på en sak och jag har nu kommit fram till att det är något jag skall satsa på. Vad projektet går ut på kan jag inte avslöja ännu eftersom det fortfarande finns för många lösa trådar, men om allt går som det ska så vet jag vad jag skall hålla på med efter studenten. Så mycket kan jag avslöja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0