Jag älskar min kamera

Min kamera är fan en av mina bästa ägodelar, tyvärr har den varit borta från mig under en längre tid nu och det verkar som att den aldrig kommer att komma tillbaka igen. Please come back to me! Den har varit på lagning i snart en månad och det burkar aldrig ta mer än 2 veckor...den måste alltså vara riktigt trasig, RIP.
Nu när våren börjar glimta fram så vore den helt toppen att ha, och vilka schysta bilder det skulle bli, precis lika toppen som denna klänning skulle vara under en sen sommardag.


Funderar på att beställa hem den så att den kan finnas som backup om inte jag skulle finna en annan studentklänning. Och banne den som köper en likadan! Den personen som ens tänker tanken kan gå och hänga sig nu, på en gång. Det är en order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0