Gabbi the girl with the big boobies

Igår ägnade jag en del av kvällen åt att prata med Gabbi på msn, damn I miss that girl. Vi pratade om det som tjejer alltid pratar om, dvs DRAMA! och oh boy there is drama, as I swear my name is Anna. Drama är min och Gabbis gemensamma nämnare, vi är antingen inblandade eller så gillar vi the juicy gossip, och det är just det som under alla år har fört oss närmre varanadra men också fört oss längre bort. Vi är varandras farligaste konkurenter men vi är oxå de bästa sammarbetspartners som finns och när det finns kött ute på marknaden då känner vi lukten direkt och blod kommer att spillas. Missuppfatta mig rätt när jag skriver detta, för det är inget illa menat skrivet utan det beskriver bara mig och Gabbi i ett nötskal. När jag säger att Gabbi är min största konkurent så är det för att hon är så förbaskat snygg och för att vi är så förbaskat lika i sinnet.
Älskar dig boobiegirl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0