Drink somemore

Det här med beach 2010 och banta, ja det är väl något som alla tjejer tänker på. Så nu är det även dags för mig att bränna fett. Jag har tagit över Idas gymkort medans hon är ute och reser, så nu ska jag ta mitt feta arsle och pallara mig till gymmet ett par dagar i veckan.
Jag har sportat i många år men ändå har jag den breda kropp som jag har, och hemligheten bakom den är att jag äter massor av skäpmat, godis etc. Men nu är det slut på det, mindre mat och mer dricka är min nya livstil. Tro nu inte att jag ska skippa maten, gud nej...JAG ÄLSKAR MAT! Jag skulle inte klara en dag utan mat, men däremot ska jag minska på portionerna och dricka mer vatten till maten.

Mindre mat, mera grönt och mer vatten! Beach 2010 here I come, eller nja kanske fall/winter here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0