Banan, nej tack!

Jag är rädd för offentlig bananätning, jag hatar alltså bananer som äts offentligt. Det finns mycket äckligt och det här är något bland de äckligaste jag vet. Dock är det gott med bananer det måste jag erkänna, men jag skulle aldrig äta en banan offentligt. Nej ni bananer de äts at home bakom stängda dörrar. Varför? Jo jag ska tala om varför, jag ska till och med punkta upp en lista åt er.

  • De luktar äckligt, du får dålig andedräkt och alla andra måste känna bananlukten.
  • De är som klister i munnen och man hör när folk tuggar på dem, TROTS ATT DE ÄR MJUKA.
  • Bananskal.
  • De går sönder i väskan, och du har bananmos i hela väskan. Och du som var så sugen på banan efter träningen, fan också bananen svek. 2 flugor(besvikelser) i en smäll.
  • Folk lämnar alltid skalet framme och bananflugor samlas på platsen.
  • Bananer blir bruna.
  • Tänk på Lasse Berghagen när han spelar rektor i Bert filmen. Tänk på den scenen då han sitter där i soffan alldeles svettig och mosar i sig en banan. Sugen på banan nu?
  • BANANAS ARE FOR MONKEYS!

Nej gott folk, behöver ni mer anledningar? TA ETT ÄPPLE FÖR FAN!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Äntligen någon som förstår att bananen är djävulens verk!

2010-03-03 @ 14:01:01
URL: http://simplygabriella.devote.se
Postat av: Gabriella

Haha. En enda invändning har jag: de smakar inte ens gott de gula jävlarna!

2010-03-03 @ 22:20:47
URL: http://simplygabriella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0