Indiander och dess fjädrar

Jag har alltid varit lite fascinerad av indianer och fjädrar, dock i smyg. Men nu kan jag inte hålla mig längre det är så jäva snyggt. Det är mystiskt, historiskt, naturligt och framför allt vackert. Allt detta fångar mitt intresse, för vem gillar inte pocahontas? Nej nu svamlar jag men jag tappar alltid bort mig när jag ska skriva om något som jag brinner för. Man vet aldrig vart man ska börja och man vet aldrig vart man ska sluta. Kort och gott sagt jag gillar fjädrar och hela indiankulturen, skulle inte banga på att få leva som indian för ett tag. Få vara nära naturen och alla mäktiga väsen och för att inte tala om de stora starka hästarna. Fan nu börjar jag virra bort mig igen.

Jag har bestämt mig
… mamma har en, nu är det min tur. Det blir en fjäder, en fjäder på revbenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0