partypics

Eftersom jag har gått och blivit en liten torrboll så var jag inte ute varje kväll, men det var dock de andra brudarna och jag antar att de hade det grymt kul varje kväll. Själv låg jag hemma med körkortsboken och magsjuka ett antal dagar under resan. Men jag får se det från den ljusa sidan... jag är ett steg närmare körkortet och jag sparade såpass mycket pengar på att inte gå ut att jag har pengar kvar nu när jag kommit hem. Men för att beskriva de kvällar då jag faktiskt var ute så kan jag ju berätta att det var rom och cola som gällde. Vi stod på bardiskar, vi var på skum och beachpartyn. Vi dansade, vi drack, vi tävlade och vi vann. Vi hittade svenskar, norrmänn och danskar. Vi hittade hattar, peruker, visselpipor och även en dvärg. Vi hade och var på efterfester, vi badade i havet och vi badade i badkar. Vi satt i baren, vi stod på baren och vi stod även bakom baren och var lite bartenders. Party like a rockstar helt enkelt som vår vän Ekkah sa när han vakna upp till ett trashat rum dagen efter, men det är en historia ni får ta del av senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0