hey, what's the plan

Det blev ett par seglarskor, ett par döskalletofflor och en ball t-shirt under shopping idag, för mig iaf. Charlie shoppade på som aldrig förr och fick med sig flest kassar hem.
Efter att ha mättat både ögon och hjärna ikväll kändes det fortfarande som att något fattades. Det gick gick lixom inte riktigt att sätta fingret på det, men sedan tog jag en titt i kalendern och såg att det är löningsdax. Och gissa om jag blev glad över summan... Nu kan jag leva lycklig i en dag, fan oxå. Det var visst inte så bra eftersom telefonräkingen från turkiet skall betalas. Lyckan var på topp, men nu har den sjunkit till botten. Den tog en berg-o-dalbanetur helt enkelt. Men inte hänger jag läpp för det, eller? nej truth to be told så finns det faktiskt pengar klarar så att jag klara mig, om inte Coffe och Nenne får för sig att ta mig på shoppingtur för då kan det gå illa, riktigt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0