Hallå ute i buschen!

Live från Värmlands urskog!
Dagarna har spenderats ute i solen och jag fick träffa min darling i förrigår och happyface was on! Fan vad jag har saknat honom, men jag får träffa honom igen ikväll när jag kommer hem till Stockholm.
Igår var vi hos gammelmormor, sveriges äldsta rasist med glimten i ögat. Hon sa att jag inte var mammas riktiga unge eftersom jag är mulatt men att hon tyckte om mig ändå. Tack för den, eller? Efter besöket hos Gmormor så styrde bilen mot stan och det blev lite shopping och vi mötte upp kusinen och hans kompisar och sedan fortsatte han, jag och hans kompisar ut i Värmlands vimmel. Efter ett par öl och vinglas så kom mamma och hämtade mig.

Och nu ska vi åka hem till stockholm! eller ja först en tur förbi kusin och moster för fika, men sen är vi påväg hem. Och då blir det stopp på sveriges största godisbutik, fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0