19 timmar

Det tog en jävla tid att städa idag, och maten som jag och Charlie cykla iväg och köpte blev en värsting middag med det vanliga...det som vi alltid äter när vi är själva. Grillad entrecote och ungsgrillad potatis med morötter. Mummas! Men jag har inte bara varit flitig på städ och matfronten. Jag har även låtit fantasin flöda och gjort min egna lilla musmatta eftersom mitt skrivbord är så glatt att musen inte fungerar utan matta. Så jag har gjort en egen matta av silvertejp och den funkar utmärkt!

Om nitton timmar inleder AIK champions leage kvalet med matchen mot A.S. La Jeunesse d’Esch på råsunda stadion. Jag kommer kommer inte kunna vara på plats eftersom jag är och fixar sista biten mot mitt körkort, men jag finns med dem i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0