NYÅR/ÅRE

Vi börjar med nyår! Tack alla tjejer för en underbar middag och ett helvetes roligt spel. Det var hysteriskt roligt. Efter spel och tolvslag bar det av in mot stan och sedan mot sollentuna där firandet skulle fortsätta uppe i lyxsviten på scandic hotell. Där bjöds det på bra drag och roliga människor, och mot morgonkvisten även lite La.Ink. Vi får inte glömma det traditionella nyårs badet i jaccuzin oxå. Men när klockan började bli morgon och ölen började värka i huvudet så kröp jag ner i en säng och sov fram tills utcheckning. Vi får inte glömma att nämna att en viss person somnade med en tequila flaska i famnen och som jag sedan vaknade upp med i nacken. Och observera att det inte var jag som somna med den i famnen!

ÅRE bjuder på det vanliga, irritation, snö, minusgrader, galna ryssar och AFTER SKI!
Hela söndagen spenderade vi i bilen, jag tog första turen i bilen tills jag inte fickmköra mer, I wonder why? Nej, egentligen inte. Väl framme slockande jag på soffan och även denna dag har jag spenderat i soffan medans de andra har varit ute i backen och åkt. Men det blir lätt så när det inte finns rätt modell i storlek 35/36 i snowboardsskor, man kanske ska sluta upp med att vara kräsen? Nej icke aldrig i livet. Man lever bara en gång så njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0