I'll get by with a little help from my friends

Imorse när jag skulle ta mig upp ur sängen så var det sjukt jävla svårt och jobbigt när jag kunde legat kvar och bara myst. Låg dock kvar 45 minuter extra men sedan blev det bråttom för att hinna med bussen och här börjar dagen gå heeeeelt åt pipan! Det börjar med att bussen är 4 minuter sen så jag stressar upp mig om att jag ska missa tåget. Jag som varit duktigt och tagit mig upp till skolan för att gå på ledarskapen för en gångs skull. Men när jag väl kommer till tågstationen så visar det sig att tåget är inställt och nästa tåg skulle inte gå förens 20 minuter senare. Jaja det var bara att parkera arslet på en bänk och fram med boken. Men inte skulle det ta stopp där, nej tåget blev mer och mer försenat tills de ställde in även detta tåg. Tåg nummer 3 skulle komma in på perrongen 08.50 men kom in 08.59 vilket betydde att jag hade 1 minut att ta mig till skolan. Det hela slutade med att jag kom fram till skolan 09.40, och stämningen var allt annat normal i klassen. Tryckt stämning och allmänt trötta elever. Men jag överlevde dagen iaf, och nu sitter jag i soffan och väntar på att Maria ska sluta så att vi kan åka hem till Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0