Dagens frukt

Dagen började med soffhäng i sisådär 1,5 timme, sedan var det bara att göra sig i ordning och bege sig till skolan. Helt i onödan om man frågar mig. Satt i 95minuter och väntade på att få ha betygssamtal, vilket är över på 2 röda. Sedan blev det dags för religion och nya scheman. Schemat kan man säga vad man vill om men det är som det är och det går inte att göra något åt det. Det blev även en hel den skrivande för min del, hade ett case att fullfölja och jag skrev hela 8 sidor för hand. Front and back, som de skulle sagt på vänner. Man skulle skriva om hur en buddhist skulle göra i en krigssituation, join the amry or not?  Som ni vet är de väldigt religösa och för ickevåld... Sedan skulle man vända på situationen och svara utifrån en själv. Jag som ateist svarade kort och gott, jag tror inte på någon högre makt eller religion. Jag tror på kultur och traditioner. Jag tror på Sverige, och att försvara dess gränser är en självklarhet för min del.

Påväg hem från skolan fick jag ett infall och for till kista för att glutta lite och jag kom hem med en skjorta och ett par strumpbyxor.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

"It was 5 am in the morning, and you had been rambling on for 18 pages.... FRONT AND BACK!"

2010-01-18 @ 20:25:58
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0