Bukis

Givande 30 minuters lång skoldag idag! Men jag tog mig dit och jag var kvar tills jag sluta. Det var alltså Engelska C som stod på schemat och stod för 30 minuters genomgång av kommande termin. Öberg, Eriksson och Blomman jobbar i grupp och skriver om musik, det kommer bli najs bajs all over the place!

Efterlängtad lunch på kingstown då magen kurrade i kör med alla brummande bilar. Under lunchen tjattrades det konstant och jag har saknat min lilla knasboll Isabelle. Det gjordes även en del upptäcker och avslöjanden under denna lunch men jag tror vi håller det till oss själva och hela kingstown. Men vi kan konstatera att 2 personer blivit buksvägerskor under lovet, och vilka de är får ni inte veta, som sagt mellan mig, Issa och kingstown.
Innan våra vägar skilldes blev det en obligatorisk rundvandring i Ringen.

Ny jacka, nej.
Ny mössa, check times 2.


Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

HAHHA you gotta love it! Btw, jag hade saknat dig också söt :) <3

2010-01-11 @ 18:49:47
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

sv: I'm gonna say "not" ;)

2010-01-11 @ 19:52:33
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0