Gossip

Det här är så bra!
Som pricken över i, som körsbäret i grädden, som en avsugning.

Det ryktas om att en gammal vän till mig gått och blitt på smällen.
Och ingen är mer glad än jag över detta, och inte för den vanliga anledning som att man brukar glädjas åt folk som ska ha barn. Nej detta är ren skadeglädje. Under sista året som vi umgicks så retade hon mig dag in och dag ut för att hon tyckte jag var tjock. Och visst jag var väl inte den smalaste tjejen i rummet, men tjing på den! Medans jag gick ner så har hon gått upp i vikt och det är inte några kilnon vi pratar om det här är flera klädstorlekar.

Och nu har jag fått veta att hon är gravid också, och inte med vem som helst utan en gammel pung. Den som satt bullen i ugnen ska tydligen vara närmre 60 än 50. KUL pappa du har! Ungen kommer inte ens få gå på fritids för farsan kommer hinna nå åldern pension innan, och om den hinner med något år på dagis eller fritids så lovar jag att minst en fröken kommer råka försäga sig med frasen ”-gå med morfar nu han har kommit för att hämta dig”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0