Vad fan har man på sig?

Det blev många skratt igår med Sanne och efter en stund kom även Krille och Maria förbi. Jag har underbara vänner!
Idag ska jag äntligen få träffa A&L igen, efter en sommars uppehåll. Sedan bär det av in till råsunda för lite fotboll och kvällen avslutas sedan inne i stan med Isabelle. Ska även försöka få med mig mina andra brudar in till stan, men de verkar inte vara fullt så taggade. Dock är det inte mitt största problem. Problem numero ono är vad fan jag ska ha på mig ikväll. Jag måste åka direkt efter fotbollen men jag känner inte för att stå i klänning och högklackat. Men jag kan ju inte komma i jeans och tjocktröja till krogen... DILEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0