Jag är sugen på något sött, fruktigt och luddigt.

Helt slut efter träningen har jag nu kommit hem. Maten som mamma lagade speciellt till mig idag spydde jag upp i motionsspåret medans de andra tittade på och skrattade. Det var den måltiden det!
Men nu sitter jag här hemma och tänker på morgondagen. Jag kommer vakna upp med träningsvärk och tvinga mig ner till köket för en frukost som ändå bara kommer bli stående. Klockan ett ska jag möta upp mina två favorit grabbar och när jag är klar med dem ska jag ut! Det bara ska jag! Jag kan inte sitta hemma en dag till, så vem är på? Jag är sugen på något sött, fruktigt och luddigt. Jag ska SPÅRA, och är du den som kan ge mig alla dessa tre ingredienser så är du mer än välkommen att följa med ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0