time to clean up

Ligger i sängen och tar det lugnt efter kraftansträningen med Idas garderob. Två stycken rensade, hälften av det ligger i klädflyttlådor och resten på sängen. En garderob med massa skokartonger, väskor och annat dylikt kvar att rensa. Klädflyttlådorna är slut och det anledningen till att hälften ligger på sängen men mamma ska iväg alldeles strax och köpa fler så förmodligen ligger de i lådor redan ikväll, och eftersom Katrine kommer hit senare ikväll så lär jag ju få  hjälp av henne. Då kanske jag kan flytta in i rummet redan imorn, en liten räddare i nöden.
Dock är det bara garderoben som jag tagit tag i ännu, det finns ju massa mer att plocka ned i lådor, så jag tänkte tvinga Katrine att stanna kvar hela dagen och hjälpa mig med det. Som belöning kanske hon kan få en liten paus i solen, men det beror på hur bra hon jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0