2 times in a lifetime

Nu är det inte långt kvar, snart fyller jag 19 år. Dagarna bara flyger förbi, men kan det vara för att jag har jobbat hela helgen och umgåtts med mina underbara vänner.Idag var vi hemma hos Rosen på lunch, bara för att träffa henne en sista gång innan the big day.
Nu sitter jag med Johnny Cash och funderar över livet. Jag fyller 19, jag tar studenten och jag åker till alanya. Allt detta inom loppet av 3 månader, det är inte långt kvar nu.
2 gånger i livet får man bära vit klänning, studenten och vid giftermål. För mig blir det bara på studenten eftersom jag inte vill gifta mig. Det betyder alltså att jag ska ha en underbar vit klänning på min stora dag kallad studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0