Nära döden upplevelse

Jag vaknar av att någon sjunger/skriker I FOUND GOD! och sedan sattes världens musik igång och mitt hjärta slog i 120 om inte mer. Det var alltså mobilen som ringde. Jag vette fan hur man byter ringsignal så det får Maria fixa sen för så här kan jag ju inte ha det.

Update: Anledningen till att jag blev så himla rädd var för att jag trodde.. nu står det en jävla himlakör och sjunger för mig, men jag ska fan inte till himmelen. Jag ska six feet under.

Till och med min bror tyckte det var konstigt när jag berätta för honom. Jag fick bemötandet, ”men vafan du ska inte till himmelen, du ska ju dit ner”. Och tro mig min bror han är smart den där grabben och snygg är han också. Någon som är sugen på lite lammkött? Då är det bara hojta till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0