kidding me?

Jag trodde att datorn skämtade med mig men det gjorde den inte. Från att jag kom hem från skolan så har jag suttit och småknåpat på klassens planering inför Kärsön och när jag väl skulle skicka in den så fanns den inte kvar på datorn. Jag som hade varit väldigt nogrann med att spara den med jämna mellanrum, men den ville inte hittas när den skulle in och det var då jag kom på att jag hade öppnat den i internetformat. och för er andra som inte gjot detta ännu så kan jag tala om för er att inget sparas i det formatet, så det var bara för mig att börja om from scratch! Nu är jag äntligen klar men nu väntar oxå nästa skolarbete, vi ses nån gång när högen har minskat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0