Dunken Don Juan

Syster har landat på Nya Zeeland men inte hennes väska. Jag tog mig trött som satan till skolan, satt på filosofin och hostade, satt på naturkunskapen och leta fakta om Neandertalarna och Cro-Magnon folket. De hade tydligen större hjärna än oss, men de klarade inte av det nya klimatet så de dog ut medans homosapiens överlevde och en än gång är Darwins teori bevisad. Survival of the fittest. Imorn bli det redovisning på detta, och på inget mindre än Natur Historiska, så I'm going back to my roots! Fan jag älskar NH och det ligger så nära, perfect match. Isabelle och jag firade detta med en kebabrulle på sveas, och sedan blev det lite shopping för hennes del. Jag åkte hem och sitter nu i sängen och har baby snarkandes i knät. MYS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0